dissabte, 18 d’agost del 2012

dEsoRdeNadamente eNAmORadO...




















...del orgullo por mantener nuestra identidad única e irrepetible; de los que cuando bajan al centro dicen que se van a la ciudad; del trabajo de meses de los vecinos de diSoRderLand por mantener una tradición que viene de siglos; de la hospitalidad y voluntad de acoger a los que vienen a compartir la fiesta con nosotros; de la mezcla de abuelos de toda la vida con jóvenes llegados de todos los rincones del mundo; de la música; de las noches mágicas de verano; de les FESTES; de la VIDA...












10 comentaris:

X ha dit...

Tiene gracia (xD), los galeses decían lo mismo en Cardiff, cuando iban al centro decían "la ciudad" y siempre me resultaba rarísimo, porque ya estábamos en la ciudad (aunque fuera en las afueras). Veo que pasa en más sitios.

La primera camiseta parecía de Google+. xD

hiro ha dit...

I amb motiu! és per estar-ne molt orgullós! no és estrany que estiguis enamorat de diSoRderLand! a mi em té el cor robat. El meu somni seria viure-hi algun dia.

Molt maques les fotos!
Em vaig quedar amb ganes de comprar-me la samarreta, sort que l'Id la té i li agafaré prestada ;)

Tequila ha dit...

También eso se dice en mi pueblo. Vamos a la "capital"... aunque nos separan unos 15 km.
Preciosas fotos, por cierto!

dEsoRdeN ha dit...

Lo mejor de todo aquí, X, es que nosotros estamos al lado del centro la ciudad, pero nos sentimos como una pequeña aldea rebelde... XD (y ya quisiera google tener un logo así de guapo... ;P)

Doncs per aquí hi ha un munt de rètols de pisos de lloguer, hiro... ;) I pel que m'ha dit gent que busca pis, sembla que els preus han baixat. Fes-te veïna, i baixarem a fer cerveses a les terrassetes de les places! ;D

Aquí estamos en pleno centro, Tequila, pero nos da igual... XD Gracias, el mérito es de los vecinos que hacen estas decoraciones tan chulas!

chupitos!

tan solo una cerilla ha dit...

que pintaza tienen las fiestas, no sabia que os lo montabais tan bien, otro año habra que hacer visitilla
nota mental: camiseta google+ jajajaja

dEsoRdeN ha dit...

me sabe mal, C. Y eso :(

Las mejores del universo y parte de la otra galaxia, cerilla ;D Ya tardas en conocerlas. (y dale con lo de google! Se parece tanto como un huevo a una castaña!)

muescos

tan solo una cerilla ha dit...

era solo por hacerte rabiar... habra que visitar disorderland, la vendes tan bien

dEsoRdeN ha dit...

Grrrr!!! (es lo mejor del mundo mundial... XD)

Unknown ha dit...

Lo meu és per pegar-me amb una xancleta... algun any em prometo que hi aniré... el pròxim.. aniria tocant, no?

Quin goig que feien els carrers!! M'encanten les festes de tota la vida. Els tres tombs, els trabucaires, el correfocs (tot i que aquest últim no hi vaig perquè em fa massa caca jaja), etc etc

Avui estava amb uns amics i m'explicaven l'anècdota d'una dona del Marroc que no sabia pronunciar Barcelona. La va batejar com a Barcelunga o Barcina i no sé quins noms pitjors... Per cert, parlant de guiris i coses, vaig llegir que fins el juliol el 25,6% dels turistes que van venir a Espanya van elegir Catalunya.. ahí es ná, però em fan sentir estúpidament orgullosa.
PD. Dimecres guanyem la supercopa (visca valdés jaja)

dEsoRdeN ha dit...

Doncs no tens perdó, vivint tan a prop, Anna K... ;P JO tampoc sóc massa de festes populars, però les Festes de diSoRderland són les Festes... jeje (al correfoc ja fa anys que no hi vaig, però molava). Dimecres els guanyem. Visca Getafe!! ;D