dissabte, 4 d’agost del 2012

mAdamMe buTteRfLy





Como siempre, estoy vibrando muchísimo con los Juegos en general (cosa que me hace preguntarme por qué durante 4 años no les hacemos ni puto caso a deportes tan bellos como los que nos tienen enganchadísimos estos días). Pero nadie está consiguiendo emocionarme como esta badalonina (catalana havies de ser!) de preciosos ojos agua cristalina y la sonrisa de una niña en noche de Reyes...




*Si todavía no habéis visto la carrera de 800 de hoy, no sé a qué narices esperáis para disfrutar esto...




10 comentaris:

Unknown ha dit...

Em sento molt orgullosa de la Mireia! Tant que s'havia estat dient uns dies abans dels 200m i va callar boques. I ahir això :) Em fa gràcia, l'Erika és del club on vaig i aquests dies això de la natació i el waterpolo està "a la orden del dia"

I quina vergonya la Rojita... però així l'Alba i cia han tornat abans.. tant de desgast aquest noi petarà sinó

Bon cap de setmana! Jo ara vaig a fer-me amiga dels senyors de la Renfe. Després de lo d'ahir a veure què ens tenen preparat...
(sopar gracienc? :)

X ha dit...

Callando bocas. Ahora todos los que la criticaban por quedar última en el 400 estilos (que no es última, es octava en la final y diploma) son superfans de Mireia, los que la llamaban orco en el anuncio de Braun también... Y los que la veneramos desde hace años nos tenemos que aguantar.

dEsoRdeN ha dit...

Que la sigan chupando, que diria aquell... XD Així que nedes al CN St. Andreu? ;) Va haver-hi pollo a RENFE ahir? Els dies que curro no m'entero de res! (quin dia dius que ho fem, això...? ;D)

Pues esta claro lo que hay que decirle a toda esa gente, no, X...? ;) http://youtu.be/mHl9l2KgmWk

pellizcos

yo, la reina roja ha dit...

No sé si te lo había dicho pero a mí me hace llorar, en general, la gimnasia (de suelo, potro, anillas...). No lo puedo remediar!

Unknown ha dit...

Nedar nedar tampoc jaja. Però és el club/gim del barri, you know. És a dir, un niu de marujas i iaios amb excés de temps... i molts nens cridaners.

Mr. Bolt vola! (en català sona a acudit dolent..)

Has vist lo de de l'Àlex Fàbregas? Que se'n vagin a prendre pel cul, tu, n'estic farta... a sobre que 16 de 18 són catalans. Cadascú és lliure d'expressar el que li surti d'allà i si no ho comparteixes, ho respectes. I sinó que ens deixin fer sel·leccions d'aquí

(Què tal els primers dies?)

Tequila ha dit...

Yo soy amante de la natación, y estuve a punto de dedicarme profesionalmente, así que ya ves... alucino con esta chica. Y tiene sonrisa de niña... porque es que aún es una niña!

hiro ha dit...

Aquesta vegada estic molt desconnectada dels Jocs (la polèmica amb el tema Àlex Fàbregas tampoc ajuda), i mira que m'agrada mirar-los per la tele, sobretot la natació, la sincronitzada i la gimnàstica.

Gràcies pel link de la carrera, no la vaig poder veure. Em cau molt bé la Mireia Belmonte.

dEsoRdeN ha dit...

Pues a mi no acaba de engancharme tanto la gimnasia como otros deportes, reina roja (hostia! Ahora me he acordado de cuando, de pequeñito, en el cole nos hacían saltar el potro. Acojonaba un poco, eh? :P)

Fua! Yo no sería capaz ni de nadar media piscina de 25 metros, C! XD Soy un pésimo nadador; lo mío es tierra firme. Oh! ¿Nadaste con Villaécija? Sería buenísimo que hubieras seguido y ahora estuvieses nadando en Londres.. ;)

Ai, St. Andreu, aquest barri que mai podrà ser com Gràcia, Anna K... ;P El cas Àlex Fàbregas m'ha posat de molt mala llet (acabo d'escriure un post al respecte). Primers dies força durs i cansats, però satisfactoris professionalment. Ja t'explicaré, no? ;D

Hostia, Tequila! Pues no eres la única que ha escrito aquí que iba para nadadora... XD

Jo estic força enganxat, hiro. M'encanten els Jocs Olímpics! Acabo d'escriure sobre el tema Fàbregas. Indignant...

pellizcos olímpicos

yo, la reina roja ha dit...

Sí, es cierto. Yo sufría mucho porque me imponía el potro. Corría y corría y zasca, no subía ni un centímetro del suelo. Tal vez entonces empecé a escribir poesía... (lo digo con ojitos caidos de vergüen...).

dEsoRdeN ha dit...

Pues ya me contarás, C., porqué lo de la prueba mixta suena bien... XD Qué bestia Erika ahora con el cambio de modalidad!

Saltar con decasílabos puede elevarte mucho más alto que 1000 trampolines olímpicos, Reina Roja... :)